' smile or cry?

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta asso, jag vet nt hur jag mår,
känner mig bara sjukt fucking tom :| vet icke varför, saknar närhet riktigt,
ritkigt mycket :/.. att få sova brevid någon, kunna känna lycka med ngn, så
som jag gjorde med bjelk.. men livet mst gå vidare, men vill inte själv :|
måste få hjälp, måste klara detta, måste känna mig trygg



asso jag har blivit så jävla trött på vissa folk på bdb!
dom kommenterar folks bdb och skriver oh va söt och
sånt när man vet att det bara e fucking fake, hur hade ni
kännt om ngn som va riktigt söt genomför med er som
kommentera och nt va seriösa? eller som klagar på en
99.a? :s hur mk vet hon egentligen :s, hon e 9 eller 10 år
och ni öär fucking 14-16 år om inte äldre, visa för fan att
ni är lite älrde? jag satt och tänkte på de häromdagen när
jag va inne på en liten 99.a's bdb, och såg att en typ 93.a
eller ngt sånt hade kommenterat as mk om hur ful den
lilla tjejen va och sånt, e de moget eller? VÄX UPP NÅGON
FUCKING GÅNG! aaah får spel på detta : | jävla bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0