' söka hjälp?

jag börjar oroa mig riktigt för min vikt nu asso, i ca 7 månader la jag på stadigt vikt
mellan 55-56 ngt sånt, nu på ungefär tre veckor har jag bara gått ner, jag mår illa när
jag inte äter men när jag väl äter mår jag mer illa, på dessa tre veckor har jag gått ner
ca 5-6 kg, så nu väger jag 51,9 när jag vägde mig igår efter jag hade duchat, och de
blir bara värre, i typ lördags när jag vägde mig vägde jag 52,3 och det va också prec
efter duchen, så utan kläder då vill säga.. och jag är 171 cm lång, och ska då väga
ca 60 kg, aldså väger jag ungefär 9 kg för lite, och de är verkligen inte kul, jag får
ånger över min kropp nu mera, innan tyckte jag själv att min kropp va perfekt, men
nu efter jag hört typ 1000 ggr att jag e för smal så får jag ånger på de, och kan
jag inte äta så hur  i helsike ska jag kunna gå upp i vikt då? :|

mamma& pappa säger att vi ska fixa såna tillskotts tabletter till mig, och min moster
säger att jag ska ta kontakt med vårdcentralen och se vad dom säger, vad ska jag göra? :|
är så jävla rädd för min vikt nu asso, såhär har aldrig hänt med mig förr :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0