' solskenet

du är ett solsken, en riktigt gåva! den tiden jag hade med dig va den bäst
jag svär! en andra chans och jag gör vad du vill, jag kommer aldrig såra
dig! vi lovade varandra att ingen av oss skulle bli sårad! se, tillslut står
båda kvar ensamna, sårade, och helt fuckt up! två dagar innan du sa att
det va lika bra det va slut, sa du till mig att du trodde de va jag som skulle
göra slut, för jag sa ngt, och då sa jag " nej jag kommer aldrig lämna dig!"
då log du och pussa mig, och de menar jag än idag, hade jag kunnat göra
ngt för att få dig tillbaka hade jag gjort de! men jag vet ju inte vad jag ska göra?
om jag ska be någon snacka med dig, eller om jag ska ta de i egna händer?
men när ska jag ta chansen? eftersom varje dag sen de tog slut har jag fått
max tre sms av dig om dagen, ibalnd inget, men igår, då svara du på varje sms,
fy fan va glad jag va :$, men sen vakna av tanken av att du fortf inte är min men
att jag är din, för två månader sen, idag, imron, för alltid! jag skulle aldrig lämnat
dig! för du va prec som han jag önskat mig hela mitt liv! de där solskenet som lyser
upp världen med ditt leende, dina ögon får mig att smälta och dina kyssar, dom
hugger i mig idag.. jag kommer alltid älska dig, no matter what! du va och förblir den
bäst i mina ögon! även om jag hatar dig ibland :$, jag saknar dig verkligen djupt! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0