' summertimes

va på beachen idag igen med samma folk som igår, rättare sagt
mamma,pappa,sandra,marcus,linda,niklas,julia mysmys! fast jag
fick ngt jävla anfall innna, bara skrek ut hur världelös jag är och allting
när mamma satt brevid, och jag bara satt och grät och skrek att jag va
värdelös osv. så fick en tablett innan vi åkte, tillslut höll jag på att somna,
så vi körde hem, gick direkt in och la mig, somnade och vakna för en
stund sen, ngr timmars sömn är aldrig fel! riktigt skönt. sen väckte
mamma mig när de va mat, men hade ingen aptit alls :/, höll på att klökas
när jag fick en kyckling bit in i munnen, sen klara jag nt äta mer : /, gick
in och la mig i sängen igen sen ut och rökade en cigg med mamma,
& nu gör jag inget alls, men måste ut, får spel här hemma asså :/ ..
kösssssssss < 3

vem ska man tro på& vad ska man göra? :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0