' tedi- vem finns där

det spelar ingen roll vad dom sakt när dom pratat,
skiter i rykten, och fortsätter knata,
tänker tillbaka, försöker se glädje,
men allt som har hänt får mig att hata världen,
se in i mina ögon och säg vad du ser,
hat, tårar, panik, mycket mer,
vad du ser där, är inget jag vill veta,
men det finns ändån i mitt medvetna,
folk bara snackar utan att tänka efter,
varför i helvetet är det på det där sättet,
jag bandlar folk som jag själv blir behandlad,
ger du mig falskhet så får du desamma,
livet är ett spel och det gäller att spela med,
för annars blir du krossad av tårar och svek,
verklighet, när tiden rinner ut,
jag går dit jag måste innan allting tar slut,


ta dig i kragen, upp med din haka,
låt han sprida rykten, låt honom fortsäta prata,
skit i vad dom säger forsätt att kriga,
lev som en soldat, få din ovän att lida,
ticko 2005 låt mig berätta,
om kampen för musiken, och jag fortsätter klättra
tt pruodation, om vardagens rykten,
jag ger dig mitt finger och låser min nykel,
jag låser min dörr och jag stänger mina öron,
jag skiter i allt och jag sluter mina ögon,
jag håller huvet högt och jag aktar mig för minan,
jag hoppas att vi efter livet möts på andra sidan,
( vi möts på andra sidan,
håll huvet hög och fortsätt kriiga )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0