//. torsdag

god kväll : )
denna dagen har varit helt okej faktiskt, (: dålig början på dagen men slutade bra som fan!

först på dagen va jag med mamma, pappa, louize& sandra för sandra skulle
göra halkan, det gick jätte bra, men det va drygt att kolla, så jag fick lite ångest
att jag inte blev hemma och träffade tobias ist faktiskt! :/ trist värre.. menmen,
sen kommer vi, och jag är på ett jävla humör för typ alla skulle till karnevalen
och jag hade inget alls att göra, och va skit hungrig& riktigt trött,

sen smsar jag martin och frågar om vi ska sticka dit, så gjorde vi de,
vi gick ut med hans hund och så också, och jag träffade massa folk
tex natha, jennifer, tobias, alexandra, mattias, johan, ja och ngr till,
men inga så märkvärdiga, dessa va grymt saknade iaf! <3 :), pusspåde!
sen skulle jag ta bussen med jennifer& alexandra för vi skulle med samma
tåg, så vi nojja sönder för vi trodde inte där gick någonstadsbuss, men tillslut
löste sig allt, och mamma,sandra& amrcus hämtade mig i dösjebro och
nu ska jag snart sova, är så sjukt trött, ont i magen, ont i huvet, och ja helt slut!

& hoppas ni alla andra haft en jätte trevlig dag! det har jag iaf : ) och de tror
jag jennifer också haft? :') haha, så jävla söt! men vi hörs imron vettja! : )
kössssssssssssssssss < 3
typ världens sötaste! ;$  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0