' underbar dag/kväll/natt/morgon!

hej hopp!
cajsa sovde hos mig igår de va massssssa kul! :D vi va ute och gick as
mk, först till sibyllah träffa Patrik& chrille, sen ner till ån, sen till dagiset
vid nyvång skolan, sen mötte vi carro, linus& bohman, snacka lite med
dom, och twice lekte med en hårig vit hund :d hahaha, sen gick vi till
hög (jag& cajsa) för mamma och dom va hos mormor så vi begav oss
dit, min sko gick sönder och de va jobbigt att gå ^^ & massssa moppe
pojkar ;oo sen va vi här lite, sen stack vi ut och cyklade, massa, först
ut i sandskogen, sen till shell, sen runt allt där vid bk's pakering sen
hem, sen dumma vi oss för vi va ööövertrötta! men cajsa gav mig all
skit att bara jag va över trött :O ljugggggar'N för de va hon med haha!
sen  kolla vi lejon kungen sen somna jag, sen cajsa hihihihihohoho!
Video inlägg kommer senare, (: har inte fått de av cajsa än, men de kmr!
nu kommer lite av bilderna från igår, titta och njuuuut! ( :


Cajsa älskling!

haha ja, fråga inte! xD



Denna bilden blev jag typ kär i mMm :$

snygggeeefan! <3




patrik& chrille : )
deeeet undrar jag!

nu orkar jag inte lägga in fler bilder (: massa fler iaf, kommer kanske
samtidigt som videoinlägget , men lovar inget :$ haha,
kössssssssssss < 3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0