Upp& hoppa

jadå, då e man pigg och vaken och har varit en stund nu! : )
klockan är bara 10:26 men eftersom mamma och dom skulle
iväg& sen åkte louize, så va jag tvungen att gå upp! haha.
ikväll kanske de blir till Gun och äta ( : ( mammas moster ),
tsm med min moster, min kuisin& rolle Guns man! : ) trevligt.
får hoppas att det blir bara, saknar min moster ju massa! :(

annars vet jag inte vad dom händer idag, men jag ska typ plocka
undan lite här inne på rummet snart och sen vänta på att folket
kommer hem, hihihi. senare idag kommer en videoinlägg så håll koll! :D
kösssssssssssssssssssssssss < 3


                                   Jag& nelly (:  ( sandra& marcus hund )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0