vad gör jag för fel?..

Jag kämpar mig igenom varje dag, utan en tanke på varför, jag vet inte varför jag mår
skit, är de för jag saknar en person jag en gång älskade? eller för jag mist henne jag
en gång kallade för min bästa vän? eller vad e de? vad gör jag för fel? varför får jag aldrig
må bra, varför får jag aldrig skratta på riktigt& le på riktigt, jag vill kunna leva, vill inte leva
död! jag orkar inte träffa personer, eller vissa, jag får ångest ibland när jag bestämmt att
jag ska träffa någon, fast jag saknat personen något sjukt, men jag orkar inte, jag vill va själv.

jag sitter i mitt mörker och bara ber gud om en andra chans! han fick mig att inse att rökat
skulle fucka allt för mig, först mister jag min kille, sen åker vi fast, då är de bara ett skarpt
tecken på att jag ska lägga av, men jag har slutat nu, jag ska lägga ner all skit! kanske får
jag må bra nu då? det ända jag gör när jag är hemma är att sitta vid datan och deppa ihop.

jag vet inte vad jag ska göra för att bli glad, jag vet inte vad jag behöver för att le,
jag känner mig så sjukt ensam! jag har dom bästa vid min sida, men ändån
känner jag mig inte älskad, känns som alla umgås med mig för dom tycker synd
om mig, jag vet att det inte är så, men vafan, jag kan inte hjälpa de, mina taknar
e så fett knas : /, jag e trött på att ha ont, jag e trött på att kämpa, jag orkar inte mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0