' <3

med dig mår jag som bäst..
med dig känner jag kärlek..
med dig känner jag mig älskad..
med dig känner jag mig hel..

baby, du e verkligen så mk för mig, jag har varit rädd för kärlek i snart tre år,
har inte vågat satsa på något seriöst förr, men ända sen första gången jag
träffa dig visste jag att något va så speciellt.. jag minns varje stund med dig,
så kul vi haft denna korta tid ändå, fast de blir fuckt varje gång jag ska hem,
men idag, idag klara vi de! vi missa inte bussen och jag kom hem när dom
sa de, de är jag jävligt glad över! idag va de så spciellt och va med dig, vi
bara la där i din säng och pratade om allt, så sjukt djupt, jag fick gås hud
flera gånger under de samtalt, sen lägger du dig brevid mig, och vi bara
ligger och ler mot varandra och kollar varandra in i ögonen, de pirrade i
mig, de va så grymt mysigt asso! går inte att beskriva i ord. eller den
natten jag sov hos dig, de va första gången jag va hemma hos dig& andra
gången vi träffades, när vi la där i din säng och pratade, du va rädd att
det skulle bli som sist du va kär, så frågade jag dig "men du är väl inte
kär i mig ens? :o"
då kollade du in i väggen och svarade "lite kanske"
då blev jag sjukt glad, blev helt varm inombords, men ist för att säga
desamma eller något liknande sa jag bara "naawh"  sen pussa
jag dig på kinden. och då den gången när vi badade också haha, värsta
skumkrig& grejer, hehe, sen lägger vi oss i din säng så börjar du slå
mig med en kudde, så blev de lite kuddkrig i de hela också. du sa
för ngn dag eller vecka sen att du hade legat och kollat på mig
när jag sov, att jag la helt tyst så du trodde nästan jag va död haha,
men de va nog för jag kännde mig så trygg med dig :$, när jag
vakna ville jag bara kunna ligga kvar och få känna din kropp mot
min, vi sa aldrig till varandra att vi tyckte om varandra, tillslut
fick jag nog och skrev de till dig, då skrev du ngt likande "desamma
och de vet du men jag vill inte gå för snabbt fram, och det har vi pratat om
"
senare på kvällen ringer du mig heelt ut nojjad, du berättade vad som
hade hänt, och sen kom vi in på ngt annat, sen blev du glad, du sa till
mig hur glad jag gjorde dig, och jag sa desamma, du frågade mig om
jag tyckte de va för tidigt för ett förhållande, då sa jag att det va upp till dig,
då sa du nej de e upp till oss båda, vi kom fram till att det va värt ett
försök, och det gick såhär, jag är fortf lika kär som i början om inte
mer, mina känslor bara växer och växer, jag mår så jävla bra av dig hjärtat!
10/5 blev dt du& jag, och jag kan reda nu säga att jag älskar dig, & att
få höra dom orden från dig gör mig glad& de börjar pirra i mig, jag hoppas
du verkligen menar dom orden också! bara längtar tills sommaren, då
ska vi ha skoj! hitta på massa& bara umgås med folk och bara, aaah, steka :D
hahaha, du ska bli brun baby ( ;  . nej vafan, nu vet jag inte vad jag ska skriva
mer, nu fick jag ganska mk ner skrivit, sist men inte minst, JAG ÄLSKAR DIG HONEY! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0