' <3

jag vill ägna detta inlägget till dom närmaste.

caroline, min älskade syster, du e vekrligen allt för mig, så många gånger du tröstat mig när jag varit ledsen, så många gånger du skyddat mig när de blivit knas, så många gånger du gått emot folk, för dom varit emot mig, så sjuka saker vi gjort ihop, tyävrr mk bad times med, som vi gjort ihop& jag gjort mot dig, jag har ångest hoppas du vet de! du är den ända jag skulle ta en kula för, jag hade putat bort dig och tagiti skottet själv& hade du dött så hade jag följt med dig upp till himlen. du är den bästa carro, hoppas du vet de! jag älskar dig av heeela mitt fucking hjärta!

bjelk, min solstråle, du är helt jävla underbar! jag har aldrig kännt såhär innan jag loovar!
känslorna pirrar inom mig, du gör mig glad, och just nu sitter jag och ler när jag skriver om
dig, inget kan fucka mina känslor för dig! vad du ska göra är ditt eget val, det är ditt liv.. men
hjärtat, du vet att jag bara bryr mig om dig! bråk och skit som fått mig att somna i tårar och
vakna och se att du inte skrivit ngt sms och då kom tårarna igen. jag älskar dig bebo och
vill verkligen inte mista dig! jag stöttar dig till 1000 när du behöver hoppas du vet de.

Alexander, du är min bästa killkompis, men tiderna vi ses har blivit få, jag behöver dig verkligen gubben! skulle va skönt att träffa dig, för dig kan man snacka med allt om, utan att du ser ner på personen de handlar om, du är så jävla bra för du ser ngt gott i alla, och är alltid så glad! men jag vet att även du har haft svåra tider, och du kan snacka med mig om de är ngt de vet du! Jag älskar dig alexander werholt!

sen finns de ju fler som betyder ngt sjukt! dom har visat vem
som verkligen finns, och söttar en! tack till er ;
L,n&e. tänk efter så vet ni ;*<3




Kommentarer
Postat av: Caroline

tack så mycket gumman. Du vet du är mitt allt också,. <333333

2009-06-02 @ 22:14:25
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Moster J

Du vet att du alltid kan ringa. Jag dömmer inte Pernilla, vill bara ditt bästa. Hoppas du vet att jag kan vara ett stöd för dig..

2009-06-03 @ 13:46:19
Postat av: linda

jag älskar dig pernilla :)<3

2009-06-03 @ 15:19:14
Postat av: embla

aaaweee du är så jävla underbar bby :D<3333333333 du betyder osså massa ^^<333

2009-06-03 @ 15:27:47
URL: http://emblayao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0