' älskardig!

att ligga vid din sida och kolla dig in i ögonen, hur dom glänser och du
ler sådär gulligt mot mig, de känns så skönt, både skönt& bra, när du
smeker min kropp och kysser mina läppar, de pirrar till i hela mig, jag
är så glad att du är min. när du säger dom där tre vackra orden till mig,
" jag älskar dig " det blir som en kick för mig, jag blir aldedes varm och
glad inom mig! när vi satt där i ditt rum och jag fastna i icke så bra tankar
och du satte på vår låt, jag kunde inte låta bli att le, blev helt glad, du visste
att de skulle få mig glad, de vet jag, för du skratta till lite efter åt! första gången
du sa till mig att jag får dig att bli glad, då pirra de i hela magen på mig!
jag är så jääävla kär, det går inte att beskriva! du gör mig till den lyckligaste
i världen, en månad med dig imron, den bästa månaden i hela mitt liv,
och jag vill att de ska bli många fler, hoppas verkligen du känner dsm.. för du
har gjort mig till den jag är idag, du har gjort mig till en person som e nöjd
i sig själv, jag struntar i vad alla säger, jag tror på dina ord ingen annans!
det är du som gäller, de e dig jag vill va med, ingen annan! lämna mig
aldrig baby, iaf inte på ett väääldigt långt tag! Jag älskar dig andreas, du
är det bästa! Pernilla <3 andreas, stadler <3 bjelk. du& jag, vi, oss! vi är inte
två, vi är en! du& jag finns nt, bara vi! du är helt fantastisk baby, du är guldvärd!
hoppas allt kommer bli bra, så som jag, eller vi(?) vill ha de! att du och jag
kan ses utan problem, när vi vill! vill alltid kunna va vid din sida. hoooney <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0