belive in angels '

I want to belive in angels.

jag vet inte vad som har hänt med mitt inre, ibland pirrar de
av lycka i kroppen, ibland är allt bara skit och jag vet inte
vad de e med mig! det hugger i mig och jag vill bara gråta.
och vem finns där? ingen! jag vet inte vem jag ska vända
mig till, visst, jag har min mamma, syster& moster,&
ngr till, men de går inte att snacka med ngn när man
inte vet vad felet är! jag bryter snart ihop.. jag klarar nt
av smärtan mer, ångest i hela kroppen utan anledning,
liksom vad ska jag ha ångest för? jag har min familj,
mina underbara vänner& den bästa pojken, vad är jag
inte nöjd med? vad är de jag vill ha som jag nt har?
jag fattar nt :(.. tänk om ngn bara kunde skjuta mig&
sen återuppleva mig igen, jag vill kunna leva igen,
vill kunna leva livet innan livet lever mitt, men
jag känner mig död, de känns som jag lever död,
jag har över fett när jag umgås med folk, men
när jag sitter hemma.. vad gör jag? sitter och ruttnar!
& jag orkar inte göra något, det e samma sak
varje dag, jag kommer hem, pratar lite med mamma&
pappa om mamma inte jobbar, går in vid datan&
sitter här, sover& äter, datan& sen lägger jag mig
och snackar med bjelk i telefon, liksom vad gör jag
med mitt liv? jag måste börja få en ändring! jag vill
inte försvinna, vill inte leva död! snälla ngn hjälp mig
Tears hurts when thier are real.




Kommentarer
Postat av: Moster J

Livet är vad man gör det till gumman.. Jag vet precis hur du känner. Jag känner samma sak ibland. Ska livet vara såhär? Är detta vad jag ska ha i x år till. Men livet är kort o det ger mig ångest över situationen. Men det är bara jag som kan ändra på, men var f*n ska jag börja lixom...?

Sååå, vet precis vad du menar...

2009-06-03 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0