' boken om mitt liv

jag har kommit fram till en sak, jag ska fann skriva en bok om mitt liv,
shit skriva om allt som hänt och så, men de ska man nog göra när man
e glad annars ko0mmer allt bull bara, men jag ska göra de?! :| ngn som e
på att skriva en bok om sitt liv? :O juste.. lovade bjhelk att han skulle få va
med i min bok så de får han va då, samtidigt kan jag tilllägga att jag saknar
han ngt sjukt mk i mitt liv! så få sms man får asso :( riktigt bull! menmen, just
nu är de hanska lungt, bara halvt down, men inget gråtande för en gångs skull :)
men dom kommer väl snart dom med :/.. tyvärr.. får tänka på freda så jag blir happy!
ni får reda på senare vad som händer då ;) mMm. heheheheehehe.
kösssssssss <3
ily         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0