' ?

jag vet nt vad jag ska skriva asso, det känns som de är
så mycket inom mig som bara vill komma ut! jag saknar
tre personer riktigt mk i mitt liv. Bella, gamla mormor&
själv klart wirre! men jag är så jävla kass! jag är så dålig
på att hålla kontakt, speciellt när ni (b&w) är inne på msn
så sällan, orkar nt prata i hemtelefonen och orkar nt smsa,
eller inte att JAG ska smsa hela tiden iaf.. tänkte säga ngt
korta ord till er nu iaf, och hoppas ni läser detta från mig,

bella, 1999 - föralltid, de va de vi sa, jag älskar dig fortf ngt
fruktansvärt mk, saknar dig, saknar oss, saknar dig familj
som faaan! vill bara säga förlåt till din mamma för allt jag
gjort, vill inte att hon ska hata mig mer! alltid när vi gjorde
ngt ihop, och kom hem, va vi vinnarna, kvittade vad, de va
vi som ägde alla! men droger& skit splittra oss, nu när båda
är rena kanske vi kan försöka igen? för jag vill inte mista
hon jag en gång kallade för min bästa vän! men du måste
också bättra dig med kontakten, känns som de e jag som
skriver hela tiden : /.. jag älskar dig min bästa vän!  <3 :*

wirre, jag saknar dig ngt sjuuuukt mk! asso de e helt sick, 
men jag har varit så instängd nu, förlåt, jag ska bättra mig!
jag vet att jag sagt de 1000 gånger, men jag har så svårt 
när jag blir kär, det e liksom den personen i mitt huve hela
tiden, du vet själv kanske.. men jag älskar dig och kmr alltid
göra, no matter what! nu i sommar, de ska bli kul, du& jag&
mååånga fler, tänk dig, vi två och ngr till sitta nere vid en strand
och grilla och dricka lite. myyyyysigt! baangar inte! :D du 
är helt underbar gumman min, alltid vi! jag älskar dig snuttan <3

känns som jag förlorat så grymt mk asso, men egentligen har
jag vunnit hela tiden.. men jag känner mig inte som en vinnare, 
var är pernilla? var e hon som såg sig som en vinnare. allt e fuckt.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0