:'(

  • första gången vi träffades i malmö, och du gick vilse
    när vi skulle gå till möllan så kom vi vid värn hem, och
    jag& wirre bara mobbade dig helt mycket.
  • andra gången vi sågs, i svedala, du va så snäll och
    omtänksam, mot kvällen fick jag min första kyss &
    den glömmer jag aldrig, den va efter längtad!
  • tredje gången vi sågs, hemma hos dig, du, jag& tim
    va hos dig, ni drack lite, sen stack tim, så skulle vi
    bada i ditt badkar så börja jag kasta skum på dig &
    sånt, och du tilbaka, sen in i din säng och mysa&
    få sova vid din sida.
  • midsommar tsm, du,jag& albin hos din syster, så
    mysigt och kul vi hade, jag va så glad! hela den helgen
    med dig, två nätter med dig, tre hela dagar med dig!
  • alla våra djupa pratstunder om allting, alla telefonsamtal
    & allt tjat om "ts" från din sida, din sjuke fan :$, haha :$.
  • " Du är de bästa, du ger mig ork för att klara av dagen,
    du ger mig hopp, du lyser upp min dag, du är mitt ljus
    i skuggan, min lycka i ångest, stjärnan som lyser mest,
    min stora kärlek, den som får mig att tro, bebis lämna mig inte
    "
  • " kan inte vänta tills imrogon har saknat dig för mk älsk,
    kommer inte kunna sova asså. sov gott sexy de blir
    mkt mys imorgon baby luv u :*<3
    "
  • du sa att du va rädd för att bli sårad som du blivit tidigare,
    jag berätta att jag också va de. den 9 maj vid halv 3 på
    nästtan blev det du& jag! - du ; vad är det för datum?
    jag - det är den 9/10 hurså?
    du - nej jag ville bara veta.
    jag - jahapp 8-)    ( typ)
    tyst ett tag
    du - vad va det för datum nu igen?
    jag - den 9, men eftersom klockan är över tolv så den 10/5
    du- det l¨åster som ett bra datum.
    jag - jasså? du tycker de    ( lite nyfiket )
    du - mm. men du?
    jag - ja? ( ennu mer nyfiket )
    du - tycker du det är för tidigt för ett förhållande
    jag - " med värsta smiliset det är upp till dig"
    du - nej det är upp till os båda.
    jag - nej inte direkt.. tycker du?
    du - nej, ska vi försöka då?
    jag - ja, allt e värt ett försök.
    båda finnasr till sen blir de tyst. 

jag kommer aldrig glömma allt vi gjort ihop, allt exakt allt påminner
om dig, kommer bli jobbigt med denna smärtan i bröstet, men jag
måste kämpa, men jag kommer aldrig näågonsin sluta hoppas& be
för du är den ända för mig! alla andra äcklar mig typ : /.. skulle aldrig
kunna kyssa ngn annan kille asso, inte på ett bra tag,  jag vill inte ha
det såhär! jag vill kunna ligga vid din sida och kyssa dina läppar som
förr! kom tillbaka till mig, jag ber dig! JAG FUCKING ÄLSKAR DIG! :'(<3


Kommentarer
Postat av: Moster J

Som vi snacka om igår Pernilla. Ok att vara ledsen, men bli inte på-ig och desperat. Tigg o be inte för tusan.. Du är en tjej/kvinna som älskar dig själv o nedsätter dig inte till detta!

2009-06-24 @ 12:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0