//. fredag

shuu, då va det fredag igen, har ingen aning om vad
som händer, det e riktigt trist väder så blir väl att va
hemma och städa& tvätta och sånt där : ), umgås med
familjen för en gångs skull, jag vet att jag kmr bli riktigt
rastlös sen men det får man ta då ; ) , morgon dagen 
kommer bli mys som fan, fall allt blir som planerat, isf
blir det mys med älskling, tim& sötaste igelkotten johanna!
hehe : ), jag bara längtar! skulle vilja åka dit idag om jag
hade fått, men man kan alltid snacka med päronen ju (a), 
isf däckar jag där tills söndag iaf : ), nej nu hade jag tänkt
att slänga på mig mys kläder och städa rummet lite grann. 
aldrig fel med ett ny städat rum :), damsuga datan behövs
också, och tv:n skulle jag tro, 60-tals (?) HAHAHA! fiiifan. 
nej men jag skriver mer senare när jag vet vad som händer!
kösssssssssss <3 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Riktigt nice blogg! Keep the good work up :)<3

2009-06-12 @ 11:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0