//. fredag

god kväll underbaringar! :*
denna dagen har bara besått av chilling :) heh, myst med mamma,
pappa, louize& marcus ( sandras 'systers kille ) , kollade på finalen
i talang 2009, och sen körde jag och mamma och hämtade sandra
carro hos martin, eftersom dom hade varit hos han på studentfest,
grattis till han dåva.. kom nyss hem och nu ska jag lägga mig och
kolla big brother, eller ja, vända tv.n hit och sitta här lite och se om
det finns någon social över huvod taget på msn :), hehe. imron ska
jag åka till klågerup, blir bara chill& mys med johanna, bjelk& tim& fh
tror jag också skulle va med : ), trevligt värre, skriver imron innan jag
åker iaf ;* , skulle jag tro, annars skriver jag på söndag när jag kmr
hem igen! :D hehe.
kössssssssssss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0