//. fredag

god morgon alla folk,
det e midsommar afton, solen börjar kicka fram ser jag genom gradinerna,
riktigt skönt! klockan är 07:43 och jag har varit vaken i snart två timmar, jag
Vakna klockan sex av någon okänd anledning, jag vakna med ett ryck och trodde
jag hade försovit mig,& sen kunde jag SÅKLART inte somna om igen! skooooj!
kommer väl däcka påå bussen in till malmö väl, och vet ni vad som mer är skoj?
jag ska vänta på min buss en halv timme i malmö sen "/, riktigt skoj? men ska
ringa bjelk när jag går till bussen om han inte har vaknat än, för han lovade att
snacka med mig när jag väntade i malmö! men just nu sitter jag och äter toast
och dricker jucie mMm, puuuuuligt! :D vissssstja! min moster och kusin kmr ju
hit idag DAMN! får se om jag honner träffa dom imron innan dom kör igen,
men iaf imron följer bjelkan med mig hem! oooohyes! I liiiiiike it! :D
dagens/kvällens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0