//. fredag - söndag

god afton! har inte skrivit sen i fredags så får skriva nu vad jag har hittat på med :)

fredag; som ni redan vet vaknade jag vid 6
och kunde inte somna om, ganska bull,
tog bussen 9 till klågerup, bjelk mötte mig
sen gick vi hem till han, la och kramdes ett
litet tag sen gick han ner och duscha och
jag sminkade mig, sen tog vi bussen till
svedala, daniel mötte oss sen gick vi hem
till deras mamma som klippte till bjelks hår,
sen gick daniel, sen gick vi också till han när
bjelk va klar, så spelade dom två nördarna lite :)
haha, sen körde vi (jag, bjelk, daniel& daniels flickvän)
till skurup, till bjelks syster, umgicks mest med
albin, men va där nere ganska mk också, sen
gick jag, bjelk& albin ut en runda, sen mot kvällen
satt vi mest där nere och hade djupt snack med
bjelk syster, sen gick vi upp, slängde ner albin
på en madrass sen däcka vi i hans säng efter 
lite mys (: 

lördag;  vaknade av att bjelk börja mysa med mig,
så blev morgon mys, sen gick vi ner och röka vår
morgon cigg sen upp igen, ner efter en lite stund
och pula frukost, sen upp igen, va där uppe ett tag
sen följde albin oss till tåget sen åkte vi till svedala
igen, där gick inte bussen fören två timmar senare,
sen träffa vi en snubbe, satt och snacka med han lite,
sen stack vi till badet, snackade med mateen, och ngr
till fast dom va utanför, sen gick vi till bussen, chillade
i busskuren ett tag sen kom bussen, då va de hem till
bjelk, mysa, käka och sen bli körda upp till bussen &
vidare hem till mig, i malmö stötte vi på bassi :), ÖÖÖVER
längesen, så de va trevligt, när vi kom till lödde, stack
vi hit, lämnade mina saker sen stack vi till landin, där
landin, carro, bohman& natha va, tog de lungt med dom
innan vi gick hem gick alla till shell/ svenen eleven, handlade
pul& sånt, sen stack jag och bjelk hem till mig
och kollade på 50 cent filmen, som jag aldrig
lär mig namnet på, sen däckade vi.

söndag; ja, jag vakna vid halv 11 eller ngt sånt,
bjelk vakna 10 i 11, märker alltid när han är påväg
att vakna för då börjar han hålla om mig och sånt
haha, sen gick vi upp, jag snackade lite snabbt med
wirre sen stack vi och träffa landin, carro& bohman,
ut till dagiset med dom sen stack jag och bjelk hit
igen, kollade när hans buss gick och den gick 14:35
och vi gick här ifrån 14:28 smart (y), han missa då
bussen, men tog den 15:35 ist, så då va det bajbaj
till han :( , kommer bli tomt utan han :/.. ikväll blir
de nog ut med natha en runda, men just nu ska
jag bara data nörda mig en stund, :)

tack för helgen älskling, du är bäst! <3333

Kommentarer
Postat av: Moster J

"la och kramdes ett litet tag"

LÅG, Pernilla, låg!!!!

2009-06-22 @ 07:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0