//. fredag uppdatering

god kväll mina söta besökare (:
denna dagen har varit både bra och dålig, hade en halv timme på mig att
fixa mig för skolavslutingen, men de blev bra ändå, fick speeda som fan
till bussen, vi åt tårta och snacka och sånt, sen stack jag till min underbara man,
först öppna han inte, för han sov nämligen, tillslut vakna han, så kom han ner,
sen blev de upp ligga och kramas och mysa, sen ner och handla cigg, sen hem
till han igen, mysa lite till, sen ut och spela basket lite, och han vann överlägset :(,
hehe. sen hem till han, ha värsta djupa diskutionen, om döden och sånt bajs,
lite jobbigt, men de kändes skönt, sen åt vi snabbt som fan, sen speeda till bussen,
och tänka er, VI HANN! sen hoppa jag av på värnhem och han åkte vidare, så de va
hej då :(, blöö de sög fett! men jag hade tur i oturen, där kom en av mina bussar prec
då! OHYES! sen va de hem, sitta vid datan och va hyper glad! sen stora städa rummet
känns sjukt bra! snacka massa med embla,& de kändes också sjukt bra, riktigt djup
brud asså! diggar dig fett ;D<3, och nu ska jag lägga mig och kolla big brother, sen
nanna, sov gott allihopa :D
kösssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0