//. fredag

shuuululululu!
skolan sluta idag, tråkigt men så e de, kommer ju sakna
dom flesta, men man kan hoppas på att man håller konakten,
vissa vet jag att jag kommer hålla kontakten med, och innan
jag gick, kramde jag alla (nästan) hahaahah! :) tack för detta
läsåret! det har varit sjukt skoj& skit men bajs på de dåliga! :D







efter skolan åkte jag till bjelk, ringde på dörren som fan&
han sov fortf, men till slut vakna han, då blev de massvis
med mys& massa skoj! oooh va jag älskar att va med han!
hehe, sen blev de väldigt djupt prat och efter de la vi bara
brevid varandra och lyssnade på musik och myyyyste! :D
helt underbart va de! där mår jag bäst (:  nu sitter jag här
hemma, är hemma själv, lyssnar på musik, och flippar
till max, är så jävla glad, och helt över speedad! heheheh.
men de är ju bara bra! :D nu ska jag snart in i duschen hade
jag tänkt, eller så blir de senare, får se heheh (:
kösssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0