' fucking bull shit!

är så törtt på kävlinge kommun, de e helt sjukt! allt denna kommunen kan är att snacka sitt fucking bull shit, de du inte visste om dig själv vet redan alla andra, tro mig! vem som helst kan komma och säga ngt som tex " du har knullat med den och den" bara "nej de har jag nt?" sen bara " jo de sa dom" asssso för fan! eller så får man höra att man varit otrogen när man inte har varit de, är så jävla trött på de! men jag pissar på er alla., det e skit snack efter skit snacka efter skit snack, det tar aldrig slut heller! man vet väl bäst själv om de e sant eller inte! och nus kiter jag i, jag ska berätta vad jag börja störa mig på nu, jag läser en text på (J) bdb om att tjejer e lika stor svin som killar och blablabla, så jag skriver då att de e fler killar som unyttjar tjejer för sex än tjejer som utnyttjar killar för sex, om man ser de fårn de perspektivet, och då skriver han att han har hört om mig och sånt :s, och att jag har varit otorogen och sånt?! jag vet väl för fan  bäst själv om jag varit de eller nt? han hade tydligen hört de från 5-6 personer, och då vill jag veta vem dom fittorna är! gaaah, de har alltid varit så, välkommen till kävlinge kommun, de du inte visste om dig själv vet redan alla andra så trött på de asso! lägg ner ert fucking bull shit nu, alla ni kmr fan få stora jävla problemn i framtiden om ni försätter så, FUCKING SMUTS!

Kommentarer
Postat av: johanna.

då skulle du bara veta hur svedala kummun är :S & baby du ska veta att jag finns här för dig om det är nåt <3

2009-06-17 @ 12:56:39
URL: http://jjohannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0