//. god morgon

klockan är 11:43, fast jag har varit vaken sen vid 10 ngt sånt vet inte riktigt :), pratade med johan i 2 timmar igår innan jag däcka så kanske drf jag e trött idag, usch jaja, idag ska jag hitta på ngt med familjen på dagen sen mot kvällen kommer johan hit! riiiktigt längesen man träffa han, sjukt.. så vi ska va nere vid ån och bara ta de lungt, riktigt skönt! om de nu inte blir dåligt väder till senare, eftersom de e lite muligt nu :/, tråkigt men sant :/.. men jag skriver mer senare, för nu ska jag faktiskt fixa mig och så, bild kommer sen på dagens outfit ( :
kössssss <3


hur mycket ska jag kämpa för att du ska se?
jag orkar inte gråta& jag orkar inte be,
min känslor finns kvar inom mig,
allt jag vill är att komma tbx till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0