//. god morgon

god morgon alla, hoppas ni sovit gott, det gjorde jag iaf! första gången
på en vecka och jag sov skit gott! hade en sjuk dröm som nt går att beskriva
den va bara sjukt flummig, hahaha. blir väckt av mamma halv 9, eller av nelly
för de va hon som hoppa på mig och börja slicka på mig ^^ , vi ska snart köra
till lund för marcus ska köra upp, lycka till till han, och förlåt som fan marcus :(..
vet ni varför jag säger förlåt? jo för at tysken& martin kom hit igår vid, ja, halv tre
eller ngt, och jag råkade väcka marcus för att dom två höll på och dumma sig!
jävla ångest på de asso! menmen.. nu ska jag snart fixa mig, när vi kommer hem
blir det center syd med pattalie, älskar dig öööver mycket hjärtat! :D <333 &
idag kommer johan, jag vet jag sa de igår med, men eftersom jag va lite
fuckt up så blev det inte så, asso jag vill verkligen träffa han, för de va riktigt
längsen, men de e jobbigt, jag vet inte hur de kommer kännas alls, med tanke
på allt med bjelk, men det ska nog gå bra, man måste våga för att vinna : ), 
bilder på köpen och dagen och även outfiten kommer senare! vet att jag skulle
lägga upp bild på gårdagens outfit, men de glömde jag, men jag har bild så
den kommer in idag : ) , bara håll upkick! vi hörs sen guldlockar! :D
kösssssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0