' god morgon

god morgon sol strålar :)
vaknade klockan fem när min klocka ringde,
somnade om lite, efter en kvart ungefär gick
jag upp, fixade mig och så, såg att solen
sken in genom gardinerna och jag tänkte
gud va skönt om de blir lika varmt som igår,
tråkigt att det är skola bara, för då kommer
man ju inte ut i de fina vädret. så jag tog
på mig shorts, linne& en jack liknaden tröja
vet inte hur man ska förklara, ingen foundation
eller puder, eftersom då får man ingen färg
i annsiktet, vilket jag märkt eftersom jag är
ganska blek i annisktet. sen gick jag till bussen
så nu sitter jag i skolan och väntar på linda
sen så blir de frukost :).. gott som fäsen! : )
jo juste igår fick man ganska mk färg också
eftersom jag va ute hela dagen, riktigt skönt! (y)
& idag blir det nog att träffa baby, som e sjukt
saknad, känner verkligen att jag måste träffa
han nu efter denna helgen som varit.. : / &
sen vill jag till lägga att detta är sista måndagen
här på iv, 5 dagar kvar sen e de fucking sommarlov
så himlarns skönt! :D sommaren kommer tillbringas
med dom bästa, mest med carro, wirre& bjelk om
de nu kommer hålla, vikket jag hoppas :$.. nej
nu har jag inte mer att skriva. ha en bra dag
uppdatering kommer senare :D.
kösssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0