' håååår.


måste börja vänja mig vid de korta äckliga håret, eftersom till
sommaren så kommer mitt hårblekas och då kommer jag nt
kunna ha mitt löshår, så snart blir det att bara ha kort hår, för
jag ska inte färga de nu på länge, måste få håret att börja växa
och sålänge jag färgar de hela tiden tar de bara längre tid, så
jag får helt enkelt vänja mig, kommer bli svårt menmen, måste
få upp mitt självfötroende i mitt riktigt jag, snart ska jag fixa mig
sen ska jag, pappa& louize hämta mamma på jobb& köra till
lund och hämta volvon som varit på lagning, saknar den bilen
riktigt mk! orkar nt med dom två skorthögarna mer! de e fan så
man skämmms :| hahaha! hoppas nu vi kan köra volvon (aa'
kösssssssss <3

Kommentarer
Postat av: Moster J

Du är übersöt utan löshår Pillan.. :o)



Vadå skrothögar?!?! Inget går upp mot mopedbilen!!!!!!!!! ASG

2009-06-09 @ 15:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0