' la familia <3

jag vill tacka gud för min familj asso,
även om ni inte tror mig så är ni allt!


 
pappa; vi har bråkat  för mycket på senaste tiden,
jag mår dåligt av att bråka med dig, du är trotts allt
min pappa, och jag älskar dig för den du är! & jag
kan inte bsrkiva hur fruktansvärt stolt jag är över dig.

mamma; tack för allt stöd du ger mig, tack för du får
mig att må bra när jag mår skit! vi har också bråkat
helt för mycket på senaste tide och jag ångrar de ngt
fruktansvärt! jag älskar dig verkligen maaammmis!
Världens, bästa, underbaste& feeetaste mamman :D

linda; du är min älsta syster, 7/8 år mellan oss, och
en tid försvann du från oss och det gick inte en dag
utan att jag tänkte på dig. både du& din sötaste dotter
är älskavärda till 1000! Jag älskar dig storasyster!

Caroline; helt klart världens bästa! min bästa vän men
även min syster! mellan oss skiljer de 4 år men ändån
umgås vi mycket! jg tackar gud för du är min syster men
hatar han för alla bråk han skapat mellan oss, jag älskar
dig mest på hela jordklotet! kort sagt, du är bäst

sandra; min lilla stora syster : ), haha. mellan oss skiljer de
2 år, men vi umgås inte så mk faktiskt, men ibland får vi
våra ryck och hittar på ngt, och du vet att jag älskar dig
väldigt mycket! stolt över dig med skolan och allt, kämpa
nu, nästa år kommer körkortet& studenten! ILY

Louize; lillasyster min, mellan oss är de 7 år, och medans jag
är i den åldern att jag vill va ensam så är du i din åldern och vill
ha uppmärksamhet, ibland får jag bara ngn dum tanke av att
det skulle varit skönt utan dig, men aaaldrig, hade nt klarat
mig utan dig din lilla skit! nästa år blir de mellanstadiet ;D.
ÄLSKAR DIG DIN LILLA SKIT UNGE!

jag älskar er alla, mycket, mycket, är glad för stödet ni ger mig nu
när vi har allt framför oss, och ni vet att jag behöver stödet nu, tack!
tack så jävla mycket! jag älskar er, verkligen <333333

Kommentarer
Postat av: Caroline

JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-06-17 @ 23:31:29
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0