//. lördag& söndag uppdatering

god afton mina söta och kära besökare : )
kom nyss hem från klågerup, ska skriva lite nu vad vi gjorde och så.

Lördag; kom dit vid fem tiden, johanna mötte mig sen stack vi till tim,
sen mötte jag& hon jennifer& annie och tog en cigg med dom, sen
kom bjelk, sen stack jennifer& annie hem till jennifer, och vi stack upp
till tim, satt där ute och snacka sen stack johanna& tim in och käka,
sen kom dom ut, sen gick dom in igen så snacka jag& bjelk med tims
pappa lite, sen kom johanna ut och bjelk gick in, sen kom bjelk sen
stack vi hem till han, la oss i hans soffa och kolla film& bara mös :),
sen stack vi ut igen, och skulle spela basket med johanna& tim, och
bjelk sköt bollen på min haka AJAJ :(, hehe. sen stack jag& johanna
hem till jennifer i typ en halv timme och tog en cigg med dom två igen,
sen stack johanna& tim hem till han och jag och bjelk hem till bjelk,
kollade klart på filmen & mös ännu mer. sen ringer tim, sen gick vi
hem till tim, så kom johanna& tim ut, sen kom jennifer& annie också,
gick vi till ngt sånt ställe, vettefan haha, satt där och snacka och drack
lite grann : ), ytterst trevligt hehe, sen gick jag och bjelk hem till han för
vi va sjuukt trötta, men skulle komma ut sen igen, lägger oss i soffan
igen ch sätter igång en annan film, sen lägger sig bjelk över mig med
huvet på mitt bröst, och säger att han är trött, så la vi oss i sängen, så
säger han, väck mig om en halv timme så sticker vi ut igen, jag bara
men jag kommer också däcka ju, så efter fem min typ däckade vi haha.
och som förra gången vakna jag fleeera gånger av att jag frös! :( HAHAHA!

söndag; vaknade vid halv 11 tiden av att bjelk frågar om jag fortf fryser, lite
svarar jag då så värmer han mig lite, sen går vi upp, ner och säger god
morgon till hans pappa och går ut och rökar morgon cigg med honom,
sitter och pratar lite med han och så, sen kolla vi film i hans soffa igen hähä,
sen körde hans pappa då gjorde vi frukost, toast, satt på deras sån uteplats
och åt, myyysigt, sen ringde jag mammisen, sen gick vi ut och la oss på
hans gräsmatta och snackade och lyssna på musik, sen upp till hans rum
och mysa, sen somnade jag till en liten stund för han satt vid datan, sen
stack vi och hämtade min väska hos tim, sen gick vi in och bada, och så
tog  han med sin data in, så la vi där och kolla film när vi bada, sen in
i hans rum igen och mysa lite till, sen speeda som faaan till bussen, och
då va det hej då bebis :(( , tog bussen med carro och twice hem, trevligt,
HAHAHAA! jag måååste skriva de här också asso! HAHAHAA, när han där
som körde bussen bromsa så kasa twice fram på golvet så tar carro tag
i henne och i samma sekund tappar hon sin telefon så den flyger under alla
säten framför HAHAHAHAAHA! jag dooog av garv asso, riktigt kul HAHAHA!

tack för en trevligt lördag& söndag älskling& även tack till en trevligt
lördag, Johanna, tim, annie& jennifer ;

Kommentarer
Postat av: annie ponäääni

wiiiiiiiie tack själv baby! :D

2009-06-15 @ 12:01:26
URL: http://anniegranquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0