' mammi <3

jag älskar dig mamma, du är den bästa som finns! förlåt för alla dumma saker jag gjort mot dig och resten av familjen, men jag har varit blind, inte insett att allt ni tänkt på är mitt bäst, och när ni vatt hårda vill ni bara att jag ska sluta ljuga för er, jag ångrar allt jag gjort den senaste tiden, det va inte värt de! jo för stunden men inte nu. varje gång jag gråter kommer du in och kramar mig och säger att allt kommer lösa sig, jag har så mycket jag vill säga till dig men jag vågar inte. Men du är bäst mamma! även om jag är dum och skriker och skiter i vad du säger till mig så älskar jag dig. alla ångrar, alla saker jag sagt till dig som jag inte menat, tankar jag haft som aldrig fått komma ut, men som försvunnit tackvare dig, jag inser nu att du är så grymt bäst! förlåt förlåt förlåt! varje gång jag tänker på allt dumt jag sagt& gjort så får jag dåligt samvete, så många tårar som runnit tackvare mig själv! men låt mig vara ung, jag kommer också växa upp, låt mig skrika och springa iväg, jag kommer tillbaka, låt mina tårar rinna, dom kommer torka igen, låt mig få mina utbrott, allt kommer bli bra igen, vi båda har våra dåliga tider och bra tider, jag älskar att få sitta brevid dig i soffan när du håller om mig och jag ligger med huvudet på din axel, när du kramar om mig när jag gråter, jag älskar att prata med dig om hur jag mår, för du har bättrat dig på att lyssna, på att hitta svar, jag vet att början va svår men du har försökt och nu har du lykats, jag är stolt över dig mamma! du har funnits där för mig hela livet, var jag än har varit så har du alltid funnits för mig, jag kan aldrig förklara hur tacksam jag är för de! när du körde mig bort till graven för jag bara grät och grät för jag tänkte på gamla mormor, när du fick hämta mig i frulund för bussen inte gick, när du och jag gick på center syd och handlade bara du& jag! jag älskar att få vara med dig själv, önska vi fick mer av den tiden, jag vill ha dig för mig själv och inte behöva dela med mig :$, jag vill kunna hitta på så mycket saker med dig som jag hör så många andra göra med sina mammor, varje dag när du är på jobbet saknar jag dig, jag är inte hel utan dig mamma, jag vill kunna va vid din sida hela tiden, ngt av det bästa är att få va hemma helt själv med dig, så vi kan gå runt och städa lite, lyssna på musik och prata. alla bråk med dig får mig att sjunka längre och längre ner, men tiden har blivit bättre, inte alls lika mycket bråk, bara mina utbrott då& då, men jag menar aldrig ngt ont mot dig, jag hatar att se dig ledsen, kan inte tänka tanken av att du tack för du finns, tack för du bryr dig, tack för allt! jag älskar dig världens bästa mamma! <333


lite mer än ett år gammal bild, men ändå lika mycket kärlek :')<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är min mamma det. :) Älskar dig, mammi :P

2009-06-29 @ 10:30:22
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Moster J

Najs Pernilla :o)

2009-06-29 @ 18:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0