//. måndag

Hejsan svejsan alla små snokare :D,
idag är de måndag, inte för de har någon bestydelse eftersom
jag har sommarlov! riktigt skönt äre : ), jobb är dock inget jag
har i sommar! riiiktigt bull, men ngt måste jag fixa, får se vad
de blir, får fråga på sånna skit ställen 8-) , eller rensa ogräs,
eller ngt liknande, kanske sätter upp en lapp på centrum om
att jag behöver sommar jobb? ja ngt i den stilen får de bli, men
jag orkar nt att folk ska ringa mig -.- , hatar att snacka i telefon
med folk jag inte känner, men visst blir det lättare då, menmen.
Denna dagen har jag inte en aning om vad som händer,
lite tråkigt.. men får väl se om de finns någon som vill hitta
på ngt, annars blir de ny städning av rummet& tvätta, eftersom
alla mina kläder la på golvet innan jag städa i förrigår, men de
ser inte så hemkt ut nu iaf, så kanske ska passa på innan de
blir för mycket. helgen har varit super bra! :D gårdagen va lite
dryg men annars va både fredag, lördag& söndag toppen! :)
tack till alla som gjorde min helg! :* & jag längtar till onsdag!
kössss <3


Kommentarer
Postat av: Moster J

Lite sent ute med sommarjobb ja...! S



Duu..varför skriver/säger du "la på golvet" och "jag la på soffan"?? Låg heter det! Grannarna här hemma säger också så! Låter hemskt!

Ja, jag vet jag är en ordnörd...



Och du...varför svarar du ALDRIG på dina kommentarer här???

Vad ska du göra till midsommar?



Kram

2009-06-09 @ 10:01:12
Postat av: Moster J

Tog du bort min kommentar...?? :-O :´(

2009-06-09 @ 15:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0