//. måndag

god morgontyp , då e de måndag ytterliga en gång till, jaja
har ju vatt med älskling hela helgen, sen igår stack jag
till linus vi 9 kanske ngt sånt, halv tio kanske, jag vet nt,
så satt vi och snacka och massa sånt skoj (a), sen stack
vi ut också, det va jag, carro, linus.L, linus.B& sonny, sen
fick jag flipp och jogga så skit långt hahaha, sen cykla jag
runt lite också, och gungade och ja, flippa ut helt :p, sen va
de tbx hit, pula och kolla lite på en film, sen däckade jag, carro
och landin i hans mammas och anders säng, kändes som
jag låg där i en evighet och nt kunde somna men tillslut somna
jag, märkte att jag höll på carros lås eller mage när jag vakna
så trodde de va bjelk som la där hahaha :), nej nu ska jag ut
och röka, sen hem, skriver sen
kösssssssssss <3

Kommentarer
Postat av: Moster J

Lååååååååååg!

2009-06-23 @ 07:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0