//. måndag

god kväll, eller natt kanske man borde säga vad vet jag,
klockan är nu 01:27 och jag vågar nt sova, eller lägga mig,
sova är de ända jag vill, men kommer inte gå, ska skriva
lite om min dag nu hade jag tänkt : )

vaknade hos linus, kolla luren "dåliga nyheter" , blev fuckt av
de, men gick upp, ut och röka morgon cigg, sen pula frukost
som linus& bohamn hade varit och handlat, sen stack jag& carro
hem och linus till center syd och bohman hem till kävlinge,
sen åkte vi fyra till center syd, pula mc donalds och mög, sen
chillat nere vid ån och bara softat hela dagen, för mig gick dagen
från skit, till mer skit, till bra, till skit, bara få som fattar menmen,
kärlek håller aldrig för alltid :/.. tyvärr.. men tack som faaan till
Carro, landin, bohman, wirre, natha, johanna, annie& faktiskt lite
till johan också, eftersom jag snackat lite smått med han, men
är tacksam för alla som brytt sig och lyssnat, även mamma <3
har svårt att visa min tacksamhet nu, men jag är så jävla tacksam!
helt sjukt, tänk om ni inte fanns, då skulle jag fan dött asso :(..
iaf, sen stack jag ut med natha vid kvart över 12, hemma vid ett,
luffa framför datan nu, vet nt hur länge men får se om jag vågar
lägga mig snart, pappa kmr väl in när han går upp och röker, då
får han ge mig en tablett, för jag e helt fuckt up asso! jaja, hoppas
alla andra har haft en bättre dag än mig, och hoppas att morgondagen
går mot bättrings hållet, god natt allesammans, sov gott!
kösssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0