//. måndag

ghod kväll, kom nyss in efter en kvällsrunda med natha (:
först kom carro& linus cyklandes så stannade dom och
snackade lite, sen kom tim, satt han där och snacka lite,
sen stack han också, sen gick jag och natha, så träffade
vi erika och en till, sen satt vi där ett tag med dom, väntade
och väntade men inget hände haha, sen stack dom andra
så jag och antha stod kvar en liten stund, sen gick vi hemåt,
hon till sig och jag till mig, mamma fick möta mig eftersom
en skiiit läskig bil hade kört förbi oss typ 4/5 ggr :| uuuusch!
annars har jag bara varit hemma idag, varit en bad day för
mig iaf :( , har vatt helt sur& down, men va nog mest trött,
blev lite bättre när jag hade vilat en stund, kollade på ngn
film innan som hette typ " night storys" eller ngt sånt, med
mamma& louize& vi pulade pommes med ketchup, heheh.
sen däckade jag när filmen nästan va slut, så funderar på
om jag ska kolla på den nu när jag ska lägga mig. : ) kmr
somna som en stock inatt känns de som, e helt slut i huvet.
imron blir de antagligen center syd med natha :D, köpa ngt
nytt till sommaren väll (: , jaja men vi hörs imron (:
god natt& sov gott alla små sötnosar! 
kösssssssss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0