//. onsdag

god kväll mina kära besökare!
det har inte gått att skriva inlägg idag, trist!
vaknade vid 11, följde med och lämnade mamma på jobb,
kom hem och duschade och fixade mig lite grann,  va med
sandra borta på vårdcentralen snabbt, sen hem och fixa mig
och så, sen vid 4 kom johanna sötnos till mig, gick bort till
center syd, va inne i en mobil affär och sen ngn godis affär
sen gick vi ut och röka och sen in på mc donadls och pula lite,
sen gick vi tbx till centrum, passde twice medan carro va inne
och handlade cigg, sen gick carro, och jag& johanna gick bort
till bussen, sen åkte hon hem, då gick jag hem, satte mig vid
datan liten liten stund, sen åkte vi och hämtade mamma igen,
& "pernillaberoendeavsintelefon" fyllde på sin lur :) haha, när
vi kom hem satt min lillasyster vid min data och jag lacka ju
sönder för de "/.. vet nt varför menmen.. så jag la mig i sängen
och sura lite (a), dock inte bara darför jag va sur, but fuck it,
sen hade mamma och dom grillat, så de va att pula men dom
hade nt dukat till mig, snällt va? :D mMm, btw så va linda, julia&
niklas här då, dom åkte prec, dom ska till farfar i österrike på
freda, hoppas dom får det toppen där! lite avis faktiskt :$, har
inte träffat farfar sen 06 :/, saknar han riktigt mk.. jaja, imron
kommer anniehoney ska bli skojjsigt, men får se vad som
händer (: haha, på kvällen blir det kanske party med carro i
Hörby, kanske träffa bella en sväng då också, om de e nära
henne då vill säga. nej nu har jag nt mer att skriva.
dagens oufit fick se ut såhär ;


kösssssssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0