//. onsdag

hejhej allaihopa.
idag vakna jag vid 11 tror jag, hörde iaf att
mamma, pappa, louize& marcus skulle köra
någonstans, så jag sprang upp ur sängen &
fråga vart dom skulle, dom skulle till mormor
så jag följde med, vill helst inte va själv ju. sen
ringde bjelk så snackade lite med han, sen
åkte vi hem, sen åkte jag, mamma& pappa till
harald nyborg och handla tejp ^^ haha, och nu
sitter jag bara här och väntar på att carro ska
komma hem, ska fråga om vi kan sticka ut lite,
blir nog inte att umgås med linus& bohman
idag för att dom hade lite saker att fixa så de
gick nog inte "/.. trist! menmen, vi får se vad
som händer dåva! (: skriver mer sen!
kösssssss <3
ily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0