//. onsdag

hejhopp! :D
idag blev jag väckt av sandra för jag skulle med henne och
plåtas, men blev aldrig ngt, tråkigt.. sen kom linda, niklas så
körde jag,pappa& sandra,  mamma till jobb och sen skulle
linda handla,  sen körde niklas hem mig& sandra, så kom mor-
mor och leif (hennes man) , sen åkte jag och pappa med linda
och niklas till lund och hämtade vår bil, under tiden snackade
jag med babyy i telefon, sen körde vi till kvälinge till baken, &
jag stack ner till netto och hämtade kävlinge nya, där va man
med (aa' HEHEHEH! bäääst e jag, jaaaooppp :) hahah. sen
när vi kom hem duschade jag, och fixade mig, sen stack jag
ut med alexander, där va även emma, joakim, jesper& johan, 
sen stack jag, emma& alexander, sen stack jag hem och 
lämnade twice, tog med henne ut :).. sen stack jag tbx till dom
sen ringde jag bjelk och fråga om han hann med bussen,&
de gjorde han, så louise, emma& felicia följde med mig och
mötte han, sen stack jag& bjelk och kolla när louize spela 
fotboll, sen hem till mig, myste och åt pizza, och myste lite
till hehe, sen nu åkte han hem för ungefär en timme sen, 
lite minde, traaadigt :(, tiden går så jävla snabbt! och nu ska
jag bara sitta här en stund till, sen kolla tv, är så grymt trött, 
sova länge imron får man hoppas (a).  lördag blir nog att
hitta på ngt med bjelkisen :), mys! älskar dig andreas bjelk <3
kössssssssss <3


Kommentarer
Postat av: Moster J

Du stack en massa verkar det som... fniss

2009-06-11 @ 08:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0