' pinsamaste!

förlåt alla som kommer ha emot mig efter detta inlägget, men jag
måste skriva ett inlägg till kissie eller vafan hon nu heter,
hon tror att exakt ALLA vill va som henne, satt prec och kolla lite
på youtube, och då döck hon upp, så jag kolla lite på henne eftersom
jag har fått höra att hon bloggar för pengarnas skull, och där sitter
hon och säger att alla vill va blondiner för att va som hon, lilla gumman,
jag tror inte att ens hälften av alla blondiner vet vem du är! och sen sitter
du där och putar med läpparna oh pillar i håret, och alla som tror jag skriver
detta för jag e avensjuk så är det inte, för jag hade aldrig velat vara en korkad
blondin som tror hon är bättre än alla andra och sitter och putar med läpparna
och brösten, bara en korad blondin rent utsagt.. och sen vill du inte säga var
du köper dina skor för du tror alla andra ska handla samma? HAHAHAH! fy fan,
alla vill inte va som dig hjärtat. absolut inte jag iaf, och du säger att alla fjÅrtisar
vill va som dig, men asso.. du är själv en fjOOOOOrtis, bara så du vet.. helt
ärligt tycker jag du är fett pinsam, om du är så som du är i dina blogg inlägg,
och vadå 14 åringar nt ska läsa din blogg? :S hur gamal e du egentligen? typ
17- 18 kanske? :S maxx 19 iaf... att jag ens slösar ett inlägg på dig, om jag
hade varit dina läsare hade jag fått spel på mig själv, de måste va ngt fel
om man orkar sitta och lyssna på din pipiga röst dag in och dag ut, USCH!
tack för mig, hej då! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, hon är ju inte så i värkligheten som hon är i bloggen, hon provererar skit mycket så att folk ska läsa hennes blogg. och det gör dom. hon är 18 och tjänar pengar på att folk stör sig på henne för dom kan inte sluta läsa hennes blogg. och det är ganska många som är avundsjuka på henne, vem fan vill liksom inte vara som henna, vem vill inte tjäna ca 10 000 kr om månaden på att skriva en blogg?....

2009-06-15 @ 12:39:23
Postat av: Sandraa

Om du tycker hon e pinsam ska du kolla på henne här Desireenilsson.blogg.se/ ^^

2009-06-15 @ 13:31:16
URL: http://leadeer.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0