' smått& gott

jag vill skriva ett lååångt inlägg nu men vet inte om vad. hm, kan skriva om sommaren& lite sånt skit,

V* jag vet nt hur sommaren kommer se ut,
först och främst måste jag fixa sommar jobb,
vet att jag e riiiktigt sen, men får bli ngt skit
ställe som ingen annan vill ha :/, plocka
jordgubbar med sliskiga gubbar kanske? :/
USCH! sommaren ska bestå av, sommar&
sol, inga boys bara min egna boy! :D, yeey!
steka på stranden, festa, mysa& umgås med
min kärlek& mina älskade vänner! pusspåde!
om de blir som jag vill så vill jag ha många
grillkvällar med dricka och mys med folk! aah,
och strand fester och mys med folk! och bara
glida runt heeela sommaren! :D SOLSOLSOL! <3

V* jag vill tacka läararna jag hade på iv, jag tackar
alla för det bra slutet, även om en viss pernilla kunde
jobbat 10 ggr bättre, menmen. det va mitt eget fel, vill
förståss tacka alla elever från iv också! alla va underbara
på ert eget lilla sätt, men vad kan man begära av iv :)(a)
jag hoppas verkligen att jag kommer in nu efter sommaren
annars blir de ner till af för min del, eller jag får se, ngt
jag får tänka efter på när jag får beskdet dåva! och såklart
kommer de in här, men kommer jag inte in kommer de
va ett svårt beslut för mig, om jag ska gå ett år till på iv eller
gå på af, eller fixa svart jobb? aaaah jag vet nt?! :| .. jaja,
får ta det steget när de kommer som sagt, :)

V*  jag har säkert väääärldens tråkigaste blogg! men jag
tycker de e såp jäävla kul att blogga så jag nt kan låta bli :$
hahaha, tyck vafan ni vill, men huvodsaken är att jag får ut
mina känslor och tankar och allt här, detta är bra för mig
förstår ni! ja denna punkten va inte kul så skiver nt mer här.

V* förlåt till många för denna punkten, men vill tilänga
denna till min gamla mormor, må du vila i frid! <3333
hade jag träffat dig nu är detta vad jag skulle berättat ;
jag saknar dig ngt fruktansvärt mk. sen dagen du försvann
till idag, ett och ett halvt år senare, så saknar jag dig så
det gör fruktansvärt ont i mig, jag vet att många fler gör de
också, men jag tänker mk mk på de.. & jag älskar dig,
ja jag älskar dig riktigt mk! Du har varit den bästa genom
alla åren, aldrig sett ngt ont i ngn, även om vissa hållt på
med skit, du har aldrig sett ner på ngn, du har funnits där
heela min uppväxt! jag är evigt tacksam de ska du veta!

V* lite depremerande punkt den där förra, så jag får
väl skriva ngt kul här, kan inte avsluta med depp för fan!
men vad ska man skriva, jo MUSIK! musik, den skapar
ens känslor som faaaan! just nu e jag smått irrterad eller
vafan jag e, jag vet nt, och lyssnar på lil john, ÖÖÖVEFET!
och det är rätt musik för stunden, men de kvittar är jag
helt på topp och sätter på ngn depp låt blir jag deppig,
men älskar den musiken, älskar så sjukt mycket olika
musiker asso. mamma kom prec in och fråga hur jag
pallade lyssna på sånhär musik (lil john ) men asso
allvar, vet ni hur feeet han e! skoja inte! nej musik,
jag hade aldrig kunnat leva utan musik! thats love <3

här fick jag skriva ett långt blogginlägg prec som jag ville, och det handla om
ointressanta saker, men jag ville skriva ngt sånthär så nu gjorde jag de! PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0