//. solbränna& trött

God kväll läsare, jag har bränt hela min kropp i solen, har fruktansvärt ont :(,
men eftersom jag e ganska brun så syns inte de röda så jätte mycket men
ont gör de, det vill jag lova er! plus är jag mega trött! men e lite nere just nu
så vill inte lägga mig än, för då fastnar jag i mina taknar som vanligt :/, ska
nog gå ut till mamma& pappa och kolla tv lite tror jag eller ut och ta en cigg med
mammisen. nu ska jag berätta om min dag iaf,

från de att jag kom hem från stranden har jag städat mitt
rum, bytat säng kläder och damsugat och tvättat golvet
fruktansvärt duktig jag e va?! :D , duschat och suttit här,
jag är så grymt trött och skulle egentligen ut med natha
men de blev inte så : /.. tråkigt. menmen, har nt gjort ngt
spciellt idag, mer än städat som va bra gjort av mig! :D

nu ska jag somsagt ut från mitt rum lite, känner att jag 
nt mår så bra här värst länge till.. skriver kanske ngt
mer sen eller så hörs vin imron, natti natti sötisar! ;*
kösssssssss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0