//. söndag

vaknade imorse va dödds trött, efter en liten stunds tänkande gick
jag upp, sen satte jag mig vid datan, fick reda på lite saker och fick
totaaaaal flipp i huvet, blev så sur och besviken så jag börja gråta
asso, men sen stack jag ner till ån där carro, linus, bohman& "plutten"
glömt hennes riktiga namn igen :$ haha, där dom va, carro och linus
hade prec badat, jag stod på kanten och tänkte hoppa i men sket i
de och ringde mamma men hon svara inte så ringde pappa, så dom
hämtade mig, så körde vi ner till barsebäck, där man träffa cajsa :D<3
neger unge mMm, sen låg vi och sola& bada även lite (: ( låg är understruket
för min kära moster alltid klagar på när jag liver la (; !
)  skulle gentligen
träffat johanna idag, men blev inte :( , så får se vad som händer idag,
be johan komma till lödde kanske? :) aah vi får se! hehe. måste iaf
städa, duscha& fixa mig innan jag gör ngt över hudod taget :)& visst
ja, jag har världens finaste solbränna på min rygg! hahahaha !


den solbrännan är sen vi va i dk, jävla sol där e där asso HAHAHA x)


och denna är från igår och idag typ (: hehe. färgen är på god väg! :D LOVEIT!
kössssssssss <3

Kommentarer
Postat av: Moster J

Duktig pernilla!!!! :oD

2009-06-29 @ 18:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0