' suuun

god morgon :), vaknade vid 10 tiden och nu är klockan
10:46 och jag mår illa& är öööver trött och helt seg, haha.
men går dagen va riktigt jävla rolig, ska berätta om den nu ;

jag och carro tog bussen till lund vid fem över 3, pierre kom
och mötte oss, sen kom malin1 också :), stack hem till hon&
philip, efter en liten stund kom philip hem, wiiiho, saknad
jätte mycket! sen efter han duschat och sånt stack vi alla
fyra ner till stan, sen stack pierre iväg med twice en runda,
medans vi andra va på systembolaget, käkade pizza&
tor handlade på willys, när vi va på willys kom ante& malin2,
sen tog alla vi bussen hem till malin1&philip, efter en liten
stund kom pierre och twice dit också :) , jag pratade även en
liten stund med wirre hehe :* , sen satt vi där och flummade
hahahaha! sen stack jag, carro& malin1 ut, och dumma oss
riktigt jävla mk helt sjukt hahaha! juste, philip försvann också :O
sen stack då vi andra tre upp till malin1&philips lägenhet,
snackade lite med pierre, ante& malin2, sen skulle dom handla
pul, då vi hade följe med dom, sen tog jag och carro bussen
till bjärred, sen gick vi hem, linus mötte oss btw! : ) hehe,
gick riktigt snabbt att gå asso :O, hahah, eller så tyckte jag
de för jag va så trött och bara ville hem (a), heheh!

men nu ska jag duscha& fixa mig för att sen åka till kävlinge
sen vidare till daaaaanmark! :D YAAAAAAOOOOO! :D
kösssssss <3
ily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0