' suuuuuummmer!

solen skiner& fåglarna kvittrar, hur jävla najs är inte de?! :D
hoppas nu detta vädret håller i sig nu! känns som jag upprepar
de 1000 ggr! menmen, det håller aldrig i sig ju, men vi alla
håller väl tummarna på att det ska hålla i sig? :D hoppas jag !
även om jag e tom så finns glädjen åt vädret iaf! så ngn glädje
sprids i kroppen iaf! får solsting från coh till, börjar sjunga och
ha mig, sen blir jag down och sitter och tänker, sen blir jag glad.
haha jävla pskos känns de som asso x) . nej, men nu mst jag
hitta ngn som vill leka med mig efter vi ätit, ska höra runt nu!
dagens outfit ser ut som såhär ;

måste köpa nya kläder& nya skor& väskor! hehe (a)
uppdatering kommer sen, nu ska jag kolla på jerry
springer med mamma& marcus!
kösssssss <3
ily

Kommentarer
Postat av: Moster J

Jag behöver med handla... Ska vi shoppa ihopa för de pengar vi inte har!? ;o)

Kram

2009-06-25 @ 10:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0