' ta mig tbx till mitt sagoland

det går inte en dag utan att jag tänker på dig! för exakt en vecka sen va vi hos din syster och hade skit kul, även om jag hade lite damp på morgonen :$, jag saknar dig ngt sjukt om jag ska va ärlig! men jag vet att jag måste gå vidare, måste kunna stå på egna ben, och le själv igen, jag har folk som stöttar mig som fan och de tackar jag verkligen för ska ni veta! men det är när ngn piminner mig om de :/.. jag älskar dig, jag drömde inatt att du sa att du älskade mig mycket och alltid ville va vid min sida, sen vaknar jag upp ensam igen, varför är du i mina drömmar hela tiden? :( vf ska jag börja minnas dom nu? varför inte glömma, nej för glömma är det sista man ska göra! men ärligt, jag mår fan inte bra! jag mår så jävla dåligt så det e helt sick :s, det finns ju få anledningar till vf jag skrattar så som jag gör nu, och är glad så som allt ser ut nu, och det är inget vi ska ta här nu! ett sms, ett telefon samtal, ett kom tbx, är allt jag vill ha! :'( give it to me, faaan, jag är så jävla ensam, orkar ntkämpa, orkar nt be, orkar inte gråta mer! KOM TBX! jag älskar dig ngt sjukt, och saknar dig10 ggr de, hela dagen igår ösnkade jag att du va med, det va allt jag ville, shit asso, nu börjar jag snart böla ist :/.. men ist för att visa min ledsamhet så säger jag skit saker ist! vafan gör jag de för? men jag kmr på mig själv hela jävla tiden, det funkar inte utan dig, mitt liv går upp och sen ner ocjh sen upp och sen ner igen, så hela tiden, jag orkar inte, jag vill ha dig tbx, även om jag börjat bete mig som jag inyte bryr mig mer så gör jag de ngt fruktansvärt mycket, men jag har börjat acceptera läget som de e, och att det aldrig kommer bli vi igen, det lista jag ut med händerna knutna bakom armarna och ögonbildel för ögonen. jag trodde faktiskt detta skulle hålla läääänge, inte bara en månad och ngr veckor :s, känns som ingen tid alls, sen hur ofta träffades vi? men för båda klicka det direkt, då i svedala tänkte jag hela dagen " kyss mig då, kyss mig då, " jag tänkte det hela jävla tiden, till slut fick jag min kyss,  åkte hem emd ett leende på läpparna, vaknar nästa morgon, då hade du lånat ngns lur och skriver " lever du? " men inte vem de va ifrån eller ngt, hahah så jävla söt! minns alla sjuka saker du gjort, saker som fått mig att dö av garv asso, saker som jag saknar idag, minns varje stund med dig, men you are gone, och jag vet inte var jag ska ta vägen nu asso, mina tårar rinner sakta ner, och jag vill inte behöva be! jag älskar dig, det gör jag av hela mitt hjärta, men tydligen tog de stopp, jag kmr aldrig glömma dina ord, allt du sa till mig va underbart, hur du än sa de, eller vad du än sa, jag levde i en sagovärld och du va min prins och jag ville ha dig vid min sida i evigheter! aldrig jag bangar att ta tbx dig, om du frågar ngn dag, för jag älskar dig, som sagt ngr gånger, snälla komm tillbaka till mig, jag ber dig, jag orkar fan inte gråta pga kärlek! KÄRLEK allt e fuckt och jag vet inte var jag ska ta vägen, snälla gud kom och ta mig ifrån denna världen jag vill inte mer! hej då! :'(                                     

I'm looking at you through the glass
Don't know how much time has passed
Oh God, it feels like forever
But no one ever tells you that forever
Feels like home, sitting all alone inside your head

How do you feel? That is the question
But I forget, you don't expect an easy answer
When something like a soul becomes
Initialized and folded up like paper dolls and little notes
You can't expect a bit of hopes
So while you're outside looking in
Describing what you see
Remember what you're staring at is me

'Cuz I'm looking at you through the glass
Don't know how much time has passed
All I know is that it feels like forever
No one ever tells you that forever
Feels like home, sitting all alone inside your head

How much is real? So much to question
An epidemic of the mannequins
Contaminating everything
When thought came from the heart
It never did right from the start
Just listen to the noises
(Null and void instead of voices)
Before you tell yourself it's just a different scene
Remember it's just different from what you've seen

I'm looking at you through the glass
Don't know how much time has passed
And all I know is that it feels like forever
No one ever tells you that forever
Feels like home, sitting all alone inside your head

'Cuz I'm looking at you through the glass
Don't know how much time has passed
All I know is that it feels like forever
No one ever tells you that forever
Feels like home, sitting all alone inside your head

And it's the stars, the stars
That shine for you
And it's the stars, the stars
That lie to you, yeah

I'm looking at you through the glass
Don't know how much time has passed
Oh God, it feels like forever
But no one ever tells you that forever
Feels like home, sitting all alone inside your head

'Cuz I'm looking at you through the glass
Don't know how much time has passed
All I know is that it feels like forever
But no one ever tells you that forever
Feels like home, sitting all alone inside your head

And it's the stars, the stars
That shine for you, yeah
And it's the stars, the stars
That lie to you, yeah

And it's the stars, the stars
That shine for you, yeah
And it's the stars, the stars
That lie to you, yeah

Oh, and the stars
Oh, and the stars they lie
                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0