' tänk dig för

kom tillbaka när du inser själv vad jag är sur för,
alla gånger jag ställt upp för dig och verkligen
hjälpt dig med allt! du svor på allt att stanna i
hofterup, efter bara ngr dagar drog du, du sa att
vad som helst va bättre än råby, jag snackade med
dig för du modde skiiit! jag visade verkligen att jag
brydde mig, men vad fick man tillbaka? en fucking
kniv i ryggen? jag älskar dig mikey, du va en så
jävla nära vän till mig, du fanns alltid i mitt bakhuvod,
vad gör han nu? tänkte alltid de, och när jag fick
reda på att du hade börjat med röka och skit, blev
jag besviken, jag höll på med de själv, men jag vet
mycket väl hur de går med de.. och varför ska du få
flipp på mig när jag frågar vad som hänt? varför ska
de gå ut över mig? jag saknar dig och våra dagar ngt
sjuuukt! men du tar mig som smuuts! du tar mig som
inget, du? jag ser på folk när dom inte mår bra, jag
seeer på dig att du inte mår bra, men du tror jag är
dum i huvet, mår man bra håller man inte på som dig,
du dricker aldedes för mk för din ålder, & puffar, de är
verkligen nt bra, du är 16 år och har hela livet framför
dig, sköt dig nu ist så kanske du har en bra framtid sen?
vill du inte växa upp bra, med en familj som mår bra som
du kan va hemma hos ist för att sitta på en fucking parkbänk
med sprutan i armen kanske? jag tror de faktiskt.. jag
vet att du vet att jag har rätt& jag vet att detta kmr beröra dig,
men du visar inte de! jag älskar dig mikael carlsson.. (w)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0