' tidsfördrift

Brukar du komma i tid: det kan diskuteras : ), brors på till vad
Vad hade du i din mun senast: vilken fråga ^^ eehm, coola skulle jag tro
När mår du bra: när jag känner min kärleks närhet :* PUSSPÅHAN!
När blev du fotad senast: haha vet nt? :o
Hur känner du dig nu: trött& glad
Kan du laga mat: klart jag kan, ^^
Vad pluggar du: haha, har sommar lov (:
Vad tycker du om fötter: ja, vissa är små och vissa för stora?
Är du smart: klart jag är (:
Vad har du på dig: tjock tröja från jack& jones sån där med dragkedja man kan dras hög upp ^^, linne, mjukis byxor, kalsonger& bh : )
Är du aktiv i skolan: då skulle jag nog inte behövt gå iv (a)
Vad saknar du: min gamla mormor
När och varför grät du senast: panikångesten i torsdags..
Var det pinsamt att svara på det: nope, har ni läst min blogg tidigare så vet ni att jag lider av de ju
Hade du en bra kväll igår: ooom jag hade :)
Din favoritdryck på morgonen: vatten, saft eller oboy (a)
Vad ska du göra i sommar: försöka fixa ngt svart jobb eller ngt, umgås med vänner& pojken, och försöka få tid till familjen : )
Är du nöjd med ditt liv: för tillfället är jag de ja! :)
Vad vill du jobba som:  ngt inom bygg skulle jag tro
Har du tråkigt just nu: japp. darför jag gör detta! haha
Vad gör livet värt att leva: mina fantastiska vänner, min underbara familj& min kära pojkvän
Vad i livet ångrar du: jadu.. inget speciellt, nog mest att jag ljugit för mina föräldrar så pass mk
Är du musikalisk: haha klart jag är (a)
Vad lyssnar du på för musik: blandat
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nopps, & man ska inte dömma mig utan att känna mig
Är du bortskämd: nope
Är du trött: som fan ^^
Vad gör du imorgon: träffa en kompis :)<3

Din första
Operation: i munnen, för ungefär ett år sen
Första piercingen: öronen
Första bästa vän: Iabella <3
Första priset: hm, bamse knatet? :d haha
Första sporten du började på: dans eller gymnastik eller brottning
Första husdjuret: Kanin eller mus, minns inte
Första semestern: österrike& serbien, sommaren 06 :$
Första konserten: hmm, det va nog, jadu, jag vet inte
Första kärleken: hahaha, riktiga kärlek? johan isf skulle jag tro..  fast det va tre år sen ^^

Favoriter:
Filmer:  brors på ;p
Tvprogram: big brother, ( som går i repris på tv 400 nu vid kvart i 11 tio i till tio i 1 )
Musik: olika
Drink: olika där med faktiskt
Kroppsdel (på kille): hmm, ögonen& läpparna tror jag (a)
Sport: ooh, jag e så lat :( haha, men att kolla på e fotboll, kmr nt på ngn jag tycker om att göra :$
Plagg: det e alllt möjligt.
Skola: som jag gått i? det e nog, hm, parkskolan kanske?
Bok: bara molnen flyttar stjärnorna, eller snälla pappa, nej

Just nu:
Äter du: inget, men ska nog ta en kvälls macka (a)
Dricker du: min cola tog nyss slut, så inget
Ska du: skriva klart detta
Lyssnar du på: magnus uggla - pärlor åt svin
Väntar du : att detta ska ta slut så jag kan göra min macka ^^
Tittar du på: texten? haha

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ooh, hahaha både och.
Kramar eller kyssar: båda e sjukt mysigt :)
Kortare eller längre: längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
Busig eller lydig: heh, buuusig :D, haha


ja, här får ni veta lite mer om mig (a), kan va intersant att veta ju : ),
nu ska jag äntdligen få göra min macka, sen ska kan vrida tv.v mot
mig och kolla lite på big brother, blir inget prat med baby ikväll, för
somvanligt så har han somnat, eftersom han jobbar ;p , heheh :)<3
kössssssssss <3

Kommentarer
Postat av: Moster J

Brors på...? Beror på heter det! (ordnörd...I know)

2009-06-15 @ 11:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0