// tisdag

ja, god kväll. denna dagen har jag inte gjort ngt! vi va nere och solade med klassen,
det va sjukt mysigt! så kom ann med sin bebis& jag snackade med bjelk lite i telefon,
sen stack vi upp och käka, fast som sagt snodde carro all min mat :( hahaha! sen va
det hem, och bada hade jag tänkt, jo visst, gissa vem som däckar? jo pernilla! (y) bra!
sover i ungefär två timmar, sen hade mamma& pappa grillat så de va att käka när man
vaknade, sen gick in och la sig i sängen igen, gick upp hämtade en bit glasstårta och
tbx till min kära säng, sen har jag faktiskt hållt mig vaken :) somnade aldrig om efter
maten så :).. har bara häckat framför datan idag, ovanligt? nej :o.. måste bli skärpning!
hehe. nu ska jag snart lägga mig och kolla tv, måste va pigg imron ju :), klockan är nu
21:55 , säkert ng kul på tv, vid 10 i 11 eller ngt börjar big brother (repris) och eftersom
jag blivit beroende av de måste jag titta om jag är vaken :(. e jag säkert för bjelk ska ringa
när han kommer hem hehe :). imron kmr massa med bilder :D hehe, god natt sötisar!
kössss <3

JAG BEHÖVER HJÄLP!
jag ska på student-/födelsedags fest på lördag och har
beslutångest på vad jag ska ha för kläder, skor& tillbehör!
nu kommer två klänningar, och kommer jag på ngt mer
får ni hjälpa med med de också! hjälp mig nu snuttisar!


som man inte ser så e de en svart under del,
ska man ha denna eller..


denna?  :) HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!
kofta och sånt annat kommer imron,
så bara hjälp mig att fixa så blir de bra
ska ni se! : ) bilder kommer när jag har
bestämmt mig :), ska ha lockigt hår iaf! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

den helt vita klänningen!!1

2009-06-02 @ 22:02:48
Postat av: Caroline

Nej inte den hel vita klänningen. Den svart & vita !!!!!!

2009-06-02 @ 22:12:51
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Den svart och vita tycker jag, den såg nice ut! :D <3

2009-06-03 @ 13:19:47
URL: http://maalinakesson.blogg.se/
Postat av: linda

den vita :)

2009-06-03 @ 15:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0