//. tisdag

Hejsan.
vaknade vid 9 av att min mobil ringer och
då va de om att jag skulle be min syster
handla cigg åt en liten kille här från lödde
seriöst? orka väcka ngn kl 9 för att man
ska be sin syster handla cigg åt ngn! jävla
stil asso, de e fucking sommar lov, låt mig
sova då för helvete! :| gick upp lite då, sen
gick jag och la mig och mös med twice,
däckade, sen ringer carro och väcker mig
och säger att vi ska se ngn film ikväll, jaja.
sen ligger jag kvar en stund och myser
mer med vovvisen, sen blev de för varmt
så jag gick upp, så va mormor& hennes
gubbe här, så gick ut och röka med dom
sen nu sitter jag här, dom sitter ute i köket
och fikar, kanske går ut och äter en macka
eller ngt.. humöret är inte alls på topp idag,
tyvärr :/.. är lite down.. nu väntar jag på att
wirre ska höra av sig så får vi se om vi skulle
ses idag, sen imron kmr johanna sötnos,
och på torsda kmr annie bebis, och sen
på freda blir de nog fest med carro om jag
nt skulle med bjelk till hans syster, får se :)
skulle vatt kul och träffa hon iaf.. menmen.
kösssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0