//. tisdag

hejsan svejsan!
dagen började skit, hade väntat mig sms
imorse när jag vakna men nej, och då blev
jag helt knäckt ju, så la där en stund och
bara grät :$, gick upp och satte mig vid
datan, sen kalla jag på mamma så hon
fick komma in och trösta mig lite grann,
sen gick jag ut och rökade, började kännas
bättre.. men nu känns det faktiskt helt okej,
kanske för man skrattar åt sakerna ist för
att gråta! le för de förflutna ist för att gråta!
iaf, snart kommer mamma& pappa hem,
och då ska vi byta om sen köra till vikhög
och bada, jag, mamma, pappa, carro& louize,
sen blir de hem och duscha och sen fixa mig
och sen ut med carro, linus& bohman! : )&
trolgen "henne" hahahaha! ; ) vår hemliga vän
för fäääsen! :) jaja, skriver senare igen! 
kössssssssss <3 

Kommentarer
Postat av: linus

nice :)

2009-06-23 @ 22:36:19
Postat av: Moster J

Lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååg!!!!!!!!!!

För fasen!!

2009-06-24 @ 11:54:02
Postat av: Moster J

g

2009-06-24 @ 11:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0