//. tisdag

denna dagen har varit helt okej, :) först lund imorse, sen kom jag hem
chillade lite, sen stack jag och natha till center syd, handlade lite saker,
( bilder längre ner ) , sen hämtad  natha styvfarsa oss, jag stack hem,
duchade och fixade mig ytterslite, hör att det börjar åska och sånt :s
sen de börja spöööö regna! :| fyfan.  sen va det att möta johan, satt först
i busskuren och vänta på att de skulle sluta regna, tillslut slutade de halvt,
sen tänkte vi gå hem till mig men sket i de sen, gick ner till ån lite,
& johan tänkte putta mig i vattnet BÖGUNGE! :( sen gick vi och han va
jätte dum mot mig hela tiden :O, haha, sen tog han bussen efter två timmar -.-,
sen jag stack hem, pulade korv, & bara tagit de lungt, mst plocka undan på
mitt rum, de ser redan ut som kaaaaos här, så jävla bull! :/ menmen. här
e sakerna jag köpt under dagen :)

skor på netto i lund för 49:- billigt& bra (y),
( dom ser lite sunkiga ut, men de är en dålig bild )

solglasögon från netto i lund. 59:- billigt och bra (y),

"bh" från cubus på center syd
( fick den av natha så vet nt priset (a' )

Hårspray från maxi 31,90
deodrant från H&M 34,50

Klänning. gina tricot ord. pris 199
50% rea så priset blev 99,50

skor från deichmann på center syd,
ord. pris 229 :-
50% rea, priset blev 114 :-

blev nöjd med mina inköp iaf (: tyck vad ni vill.
hehe , nu har jag nt mer att skriva, här. men vi hörs
senare eller imron,
kössssssssss <3
I still love you.

Kommentarer
Postat av: Malin

skitsöt klänning! :D

2009-06-30 @ 23:25:12
URL: http://maalinakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0